keskiviikko 9. heinäkuuta 2014

Vaniljainen skittlette

Erilaiset nudet ovat viime aikoina valloittaneet niin koko kynsimaailman kuin minutkin. Viimeisin hankinta tällä saralla oli OPIn Cola-kokoelman You're So Vain-illa, joka ei oikein tikulla vakuuttanut minua, sillä se taittaa melko vahvasti keltaiseen. Kuitenkin kun olin lakannut sillä kaksi helppoa ja peittävää kerrosta ja tutkailin väriä kynsilläni ja pidinkin siitä yllättävän paljon. Vierastan väriä hieman edelleen, kun katselen sitä liian läheltä, mutta kauempaa katsottuna väri on itse asiassa tosi hyvä!


Leimasin nimettömän ja keskisormen kynsiin nopeasti kuviota MoYoun Pro collection 07 laatasta kuviot OPIn Love.Angel.Music.Babylla. Pikkusormen kynsillä on kolme kerrosta Kikon lakkaa numero 399.


Näitä kynsiä tehdessäni hieman kaipailin kokoelmaani kultaista hiekkalakkaa, olen moneen otteeseen meinannut OPIn Honey Riderin hankkia, mutta se on jäänyt. Nyt se varmaan tekee taas paluun omalle ostoslistalleni..

14 kommenttia:

  1. Oi että on kauniit! Mä himoitsen tuota You're So Vain-illaa, todennäköisesti tilaan sen itselleni jossakin vaiheessa. Eilen kuitenkin pistin tilaukseen juuri tuon Honey Riderin. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Mie oon näitä budeja himoinnu tässä melkein kaikkia :D mie luulet kyllä et tuo Honey Rider tulee vielä hankittua, oon sitä niin pitkään katellu..

      Poista
  2. Todella nätit "huomaamattomat" kynnet :) Itselle saapui eilen Zoyan Tomoko paikkamaan kultaisen hiekkalakan puutosta ;) Mutta kyllä tuo Kikokin sopii tähän lakkaukseen todella hyvin! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Tomoko näyttää kanssa tosi kivalta, miulla on OPIlta My favourite ornament, joka on aika vastaava, mutta enhän mie sitä lakatessa muistanu..

      Poista
  3. Honey riderin sävy on huippu, ei liian tyrkky kulta, se on musta kaunis kyllä. :) Vainilla en oo kokenu kaipaavani, tulee nudeila niin vähän tehtyä.. :) Kauniit ja hillityt on nämä!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) miulle näitä nudeja on kertyny jotenkin hurjasti, osa pitäis melkein laittaa kiertoon.

      Poista
  4. Aika sattuma, et tänää on tullu kolme postausta tästä samasta lakasta:D Ainaki täällä, mulla ja Hanneleella!
    Mut onhan tää tosi kiva lakka, täydellinen nude mun mielestä <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onhan se aika kiva, miulle tosin ei ihan se täydellinen. Miekin vielä täs oon sattunu just tälle päivälle ajastaa, aika sattuma :)

      Poista
  5. Oi että nää on kauniit! Pretty Seriousilla on aivan IHANA kultainen tekstuuri nimeltä Dimension X, kannattaa kurkata sekin :) tai no oota, kaivan sulle kuvan. http://www.everylittlepolish.com/pretty-serious-they-came-from-beyond-space-part-ii-destroy-all-planets-swatches-review/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Oioi, tuo on ihan superkaunis. Nyt kun vielä jaksais selvittää, mistä sen saisi helpolla :)

      Poista