maanantai 19. lokakuuta 2015

Idea hyvä, toteutus ei niinkään

Swatcheja näkemättä nappasin mukaan yhden uusista Color Clubin Halo Hues -väreistä, Fingers Crossedin. Kokoelman uudet värit olivat melko hämmentäviä, vähän turhan samanlaisia keskenään omaan silmääni.

Kynsissä pohjalla on kaksi kerrosta Fingers Crossedia, minkä päälle lisäsin kerroksen pikakuivattavaa päällyslakkaa, koska olin aikeissa käyttää vinyylejä. 

Käyttämäni vinyylit olivat Vinyl Quickiesin puolikuu-vinyylejä. Olen ostanut nämä jo aikoja sitten, mutta nyt sain ne vihdoin kynsille asti. Lakkasin vinyylien päälle pari kerrosta Essien Garden Varietylla. Olen tainnut kerran aiemmin tehdä puolikuu-lakkauksen, mutta kynnet olivat silloin selkeästi pidemmät.


Leimasin vielä kynsiin päälle samaisella Color Clubin Fingers Crossedilla kuvion UberChic Beauty 1-01-laatasta.


Hololeimaus olikin sitten hieman hankalampi saada kuviin tallentumaan. Luonnossa nämä näyttivät ehdottomasti paremmalta. Pienen inspiraation puutteessa näillä kynsillä vierähti mukavasti melkein pari viikkoa, enkä vielä siinäkään vaiheessa olisi jaksanut ottaa näitä pois. Inspiksen voisi mielellään lähettää tänne takaisin mahdollisimman pian.

8 kommenttia:

  1. Mun mielestä nää on tosi kivat :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Heidi! Ei kai näissä lopulta muuta viikaa ollut, mutta tuo leimojen huono näkyminen vähän harmitti..

      Poista
  2. Ihana idea tosiaan ja mun mielestä kyllä toteutuskin toimii :)

    VastaaPoista
  3. Inspiraatio on aina joskus karkuteillä, mutta kyllä se sieltä varmasti palaa takaisin :). Mun mielestä sekä idea että toteutus toimivat tässä lakkauksessa, tykkään kovasti!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nyt on ollu kyllä niin karkuteillä, ettei pitkään aikaa oo ollu näin paha tilanne.. Toivotaan sen pikaista palailemista nyt kuitenkin. Kiitos!

      Poista